بین‌المللنفت

جزئیات کامل از نمایشگاه بین‌المللی نفت و نمایشگاه B2B بین ایران و روسیه/ حضور بیش از ۲۰۰ شرکت خارجی در نمایشگاه نفت امسال

علی فروزنده مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: در نمایشگاه نفت امسال که از ۲۷ تا ۳۱ اردیبهشت آغاز می‌شود، بیش از ۱۵۰۰ شرکت ایرانی و بیش از ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور روسیه، چین، بلاروس، آلمان، اتریش، ایتالیا، اسپانیا، هلند، امارات، ترکیه و غیره حضور دارند.

نسبت به سال گذشته تعداد شرکت‌های ایرانی ۳۵ درصد و تعداد شرکت‌های خارجی ۱۰۰ درصد بیشتر شده است. بیش از ۱۰۸ شرکت خارجی به طور مستقیم و ۱۰۰ شرکت خارجی دیگر نیز از طریق نمایندگی در نمایشگاه نفت حضور دارند.

یک روز قبل از آغاز نمایشگاه نفت، یک نمایشگاه B2B با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت خصوصی روسی و ۲۰۰ شرکت خصوصی ایرانی برگزار می‌شود که در این نمایشگاه مذاکرات دوجانبه و قراردادهایی امضا خواهد شد.

امسال به احتمال زیاد میزبان آقای نواک معاون نخست‌وزیر روسیه هستیم و در نمایشگاه نفت، تفاهم‌نامه بزرگی برای ساخت یک پالایشگاه نیز منعقد خواهد شد ( بخوانید ).

مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا