برقگاز

انفجار در خط انتقال گاز نیروگاه جدید پرند

۲ کارشناس مپنا کشته شدند

لحظاتی پیش بر اثر انفجار در هنگام تست شیرهای خط انتقال گاز نیروگاه جدید ۵۰ مگاواتی پرند، ۲ نفر از کارشناسان شرکت مپنا در دم جان باختند.

این انفجار به حدی بود که صدای آن در شهرستان رباط کریم تهران احساس شد، تاکنون گزارشی مبنی بر آسیب این انفجار به زیرساخت نیروگاه و خطوط انتقال گاز وجود ندارد.

نیروگاه ۵۰ مگاواتی پرند از دو واحد موبایل ۲۵ مگاواتی تشکیل شده و برای رفع افت ولتاژ از شبکه پایتخت در دست ساخت قرار گرفته بود.

روابط عمومی مپنا در گزارشی اعلام کرد، در حالی‌ که تعدادی از همکاران این گروه از حوزه برق در مجموعه نیروگاه جدید پرند حاضر بودند، با انفجار خط گاز تغذیه کننده، مهندس خلیل نوروزی ، سوپروایزر ارشد شرکت توگا، و معین جامه بزرگ ، مهندس بهره‌برداری جان خود را از دست دادند.

خط انرژی ضمن همدردی با خانواده‌های جان باختگان، از خداوند متعال برای آن عزیزان از دست رفته رحمت واسعه و برای همه بازماندگان داغدار صبر مسئلت می‌نماید.

مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا