نفت

ردپای یاران زنگنه در بیت رهبری

یک فعال رسانه‌ای پشت پرده نمایشگاه تولید ایرانی را افشا می‌کند!

محسن مهدوی فعال رسانه‌ای در صفحه توئیتر نوشت: منشأ گزارش‌های غلط چه کسی بود؟ نمایشگاه توانمندی‌های تولید ایرانی در بیت دارای حاشیه‌های مهمی بود که برخی از آنها رسانه‌ای شد، ولی علت وقوع آنها نباید در پرده بماند.

واقعا چرا فردی که متهم پرونده کرسنت بوده، ردپای او در قرارداد معروف بین اند کمپانی (با مدیریت یک عضو ضداطلاعات موساد) دیده شده و از شعام و مجمع تشخیص مصلحت اخراج شده، بایستی همه کاره و تصمیم‌گیر چنین نمایشگاه مهمی باشد؟

صحبت از «محمدرضا مقدم» معاون زنگنه است. کسی که هنوز پرونده مفتوح مهم کرسنت را دارد و احمدیان تا به شعام آمد او را اخراج کرد ولی حالا شده دست راستِ فرد اولِ اقتصادی بیت، علی آقامحمدی.

علی آقامحمدی که در هر حوزه از اقتصاد ورود کرده جز خسارت در ذهن مردم تداعی نشده (دعوت به بورس، خودرو و حالا نفت) تمام امکانات و ملزومات نمایشگاه دستاوردهایی نفتی را به شخص متهمی فرستاده که از جیبِ پیراهن به زنگنه نزدیکتر است.

مقدم در این راستا چنان گلوی وزارت نفت را فشرد که معاونت پژوهشی وزارت نفت اجازه حضور نیافت تا در نبود افراد کاربلد، این شخص اینگونه پر ایراد درباره چاه‌های افقی جلوی رهبری صحبت کند.

مقدم وفاداری کامل به زنگنه را رعایت کرد و معاون زنگنه، صادق آبادی را بعنوان سخنران بخش خصوصی معرفی کرد.

در کلیپ معروف ایراد صحیح رهبری به بخش خصوصی نیز آن کسی که ابتدا صحبت میکند ولی رهبری با بی‌توجهی به او مسأله دیگری را پیش می‌کشد کسی نیست جز دستیار قبلی حاشیه‌ساز وزیر که به‌تازگی از وزارت نفت اخراج شده بود.

عظیمی‌فر پسر سردار عظیمی‌فر که به واسطه زنگنه به رده‌های بالای مهرشاد سهیلیسم نفت رسید و گزارش‌های جالبی از اقدامات او به گوش نمی‌رسید، با اعمال نظر صحیح دولت از وزارت نفت اخراج شد ولی بازهم به لطف مقدم و خاصه‌بخشی آقامحمدی جلوی رهبری آورده شد تا بلندپروازی های تیم زنگنه تکمیل شود.

بهتر نیست دست و پای تیم‌های شکست خورده که متاسفانه با لابی مرد پر دردسر و مو رنگیِ این روزها پروموت می‌شوند از اقتصاد و معیشت مردم و این نوع مراسم جمع شود که این‌چنین با بیسوادی و لابیگری با قصدهای نامعلوم به اعتماد و سرمایه ملی ضربه نزنند؟

*رسانه خط انرژی صرفا مطالب نویسنده را بازتاب داده و صحت و سقم آن را تایید یا تکذیب نمی‌کند

مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا