پالایش و پخش

ستاد اربعین پالایشگاه آبادان تشکیل جلسه داد

جلسه ستاد اربعین پالایشگاه آبادان با حضور مدیران و روسای واحدها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان، جلسه ستاد اربعین این شرکت به ریاست حکیم قیم مدیر عامل پالایشگاه آبادان به بررسی مسائل پیرامون پشتیبانی و  خدمات دهی به زوار حسینی در اربعین ۱۴۰۳ پرداخت.

در قالب این جلسه مقرر شد پالایشگاه آبادان همچون سال های گذشته در چهارچوب قانون پشتیبان مواکب خدمات رسان باشد و در تامین تجهیزات لجستیکی و زیربنایی مشارکت کند.

شرکت پالایش نفت آبادان با حضور در جلسات منطقه ای و استانی تعامل با ستاد اربعین کشور و مشارکت در امر خدمات رسانی و اجرایی  موسوم اربعین حسینی را دنبال می کند و با تشکیل کمیته داخلی و برگزاری جلسات مستمر، در پی نظم دهی و اثربخشی بیشتر به این مشارکت در رقم زدن حماسه پرشور دیگری از دلدادگان اباعبدالله الحسین (ره) است.

شرکت پالایش نفت آبادان همچون سال گذشته در راستای تقویت مواکب مردمی و پشتیبانی از مواکب مستقر در مرز بین المللی شلمچه وظیفه خدمت رسانی به عاشقان حسینی را برعهده دارد.

مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا