بین‌المللویدیو

حمله ناکام تروریست‌های جیش‌الظلم به چابهار و راسک/ افشای پشت پرده

برخی منابع خبری ساعت ۲۲ شب گذشته از شنیده شدن صدای تیراندازی در شهرهای راسک و چابهار خبر دادند که به گفته مقامات امنیتی استان سیستان و بلوچستان به دلیل حمله گروهک تروریستی جیش‌الظلم به مقر نظامی در این مناطق اتفاق افتاده است.
اخبار مخابره شده از راسک و چابهار هم‌اکنون از فرار تروریست‌ها حکایت دارد و نیروهای امنیتی در حال پاکسازی و تعقیب مهاجمان در محلات اطراف هستند.
به گفته معاون امنیتی معاون وزیر کشور یک تروریست در راسک و یک تروریست در چابهار به هلاکت رسیدند؛ همچنین معاون استاندار سیستان و بلوچستان شهادت سه نیروی مدافع امنیت در این درگیری‌ها را تایید کرده است.
تکمیلی/ افشای پشت‌پرده حمله تروریستی شب گذشته به مقرهای نظامی چابهار
سعید رهبری‌فرد، کارشناس دیپلماسی بین‌الملل گفت: ناامن‌سازی پاکستان و ایران به وسیله گروهک‌های تروریستی، پروژه‌ای در راستای تقویت کشورهای عضو کریدور IMEC به سرکردگی اسرائیل و بازیگری هند، عربستان و امارات است.
امروز توسعه صرفا یک تصمیم در نزد مسئولان رده بالای کشور نیست و برای قرارگیری در مسیر توسعه باید جنگید، در معادلات چنین جنگی ایران و پاکستان ناامن و کلنگی به نفع محور عبری-عربی منطقه است.
به زودی رویارویی ایران و آمریکا در غرب آسیا جای خود را به رویارویی کشورهای جایگزین آمریکا در قالب هم‌بست IMEC و ایران خواهد داد و دستگاه مختصات میدان و دیپلماسی کشور باید متناسب با این رخداد بروزرسانی شوند.
مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا