انتخاب سردبیر

محمد درویش کارشناس محیط‌زیست یا کاسب رسانه‌ای

اسفندماه سال گذشته بود که خط انرژی فعالیت توییتری محمد درویش، سلبریتی محیط‌زیستی را بررسی و در قالب گزارشی عنوان کرد، پرتکرارترین عبارت درویش در توییت‌ها مربوط به کلیدواژه «محمد درویش» با ۶۲ درصد بکارگیری است که این مسئله تمرکز وی بر توسعه برند شخصی را نشان می‌دهد.

با گذشت ۵ ماه از بررسی انجام شده، مشخص شد، پشت تمرکز درویش بر توسعه برند شخصی در فضای مجاز چه انگیزه‌ای وجود دارد، اخیرا این سلبریتی محیط زیستی رو به برگزاری کلاس‌های موفقیت و رازهای چگونه شاد زیستن آورده و به نظر می ‌رسد، از برند شخصی خود برای کسب درآمد در این مسیر استفاده می‌کند.

بر اساس اطلاعات یک منبع اگاه در تارنمای برگزارکننده کلاس‌های درویش، این سلبریتی برای برگزاری هر جلسه کلاس موفقیت مبلغ ۹۰ میلیون تومان از برگزارکننده دریافت می‌کند؛ بر این مبنا مسیری که از اظهارنظر زرد حول مسائل تخصصی گذشت، هم اکنون به کاسبی در کلاس‌های موفقیت ختم شده است.

مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا