انتخاب سردبیر

ماجرای تحریم/ ۱۰ شبهه‌ای که برجامیون ساختند

تحریم‌، پدیده‌ای است که در یک دهه گذشته بیشترین آسیب را بر اقتصاد ایران وارد کرده و شیوه مواجهه با آن، همواره محل نزاع جریانات سیاسی مختلف در داخل کشور بوده است.

ایران به عنوان یک کشور نفتی، وابستگی زیادی به درآمدهای فروش نفت و شکوفایی صنعت نفت به عنوان لکوموتیو اقتصاد کشور دارد و به نظر می‌رسد، تحریم‌های نفتی و بانکی با سوءاستفاده از این نقطه ضعف علیه ایران اعمال شده است.

در این بین اولین قدم برای ارائه راهکار درست در مواجهه با تحریم نفتی، شناسایی ریشه مشکلات به دور از فضاسازی‌های رسانه‌ای است، این موضوع کمک می‌کند که با شناخت درست از مسئله تحریم به راهکار درست برسیم.

در پرونده «ماجرای تحریم» به ۱۰ شبهه‌ای می‌پردازیم که توسط طرفداران برجام در حوزه صنعت نفت ایران ایجاد شده و اجازه شناخت صحیح از مسئله و ارائه راهکار را در اذهان عمومی سلب کرده است. به زودی گزارشات این پرونده منتشر می‌شود، با ما همراه باشید.

مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا