برق

قدرت اجرای تصمیمات عامل تامین پایدار برق در تابستان 1402

گیورک باباملک قره‌پتیان، استاد تمام دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: قدرت اجرای تصمیمات عامل تامین پایدار برق در تابستان 1402 بوده است و اقداماتی نظیر راه‌اندازی تابلوی برق سبز و تمرکز بر جلب انگیزه مردم برای کاهش مصرف برق خانگی در کنار پیشرفت فنی صنعت برق به عبور موفق از اوج‌بار ختم شد.

قره پتیان با اشاره به شرایط تامین برق پایدار طی 2 سال گذشته اظهار داشت: در اوج بار 2 سال گذشته صنعت برق به لحاظ فنی شرایط بهتری نسبت به سال‌های قبل پشت سر گذاشته است، زیرا تجارب گذشته به بهترین نحو آنالیز شده و تصمیمات نیز با توجه به شرایط با اتکا به قدرت اجرایی در این 2 سال پیاده‌سازی شده است.

استاد تمام دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان کرد: مدیریت شرایط برق با توجه به نرخ غیرواقعی برق و مصرف بسیار بالا، دشوار است.

وی افزود: در مسئله برق، کم یا زیاد شدن برق اهمیت ندارد و آنچه که مهم است، تاکید بر این گزاره بوده که «ما به ازای هر کیلووات ساعت برق چه میزان ارزش افزوده برای کشور فراهم می‌کنیم» یا به عبارت دیگر من انرژی را خوب مصرف می‌کنم یا بد.

مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا