برق

علاقه وزیر صمت به بانیان وضع موجود

هفته گذشته، انتشار عکسی از جلسه شورای عالی انرژی که خبر از حضور محمدحسن متولی‌زاده در این جلسه می‌داد، کارشناسان حوزه انرژی را با بهت و حیرت مواجه کرد.

متولی‌زاده مدیرعامل پیشین توانیر، سکان‌دار صنعت برق در زمان خاموشی‌های سنگین بخش خانگی و صنعت در سال ۱۴۰۰ بود که بلافاصله پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم درخواست بازنشستگی داد و در آذرماه همان سال با درخواست وی موافقت شد.

اقدامات متولی‌زاده نظیر ارائه اطلاعات غلط از وضعیت شبکه، ناتوانی در هماهنگی ظرفیت مدیریت برق استان‌ها در کنار تمرکز بر فعالیت‌های نمایشی از جمله جشن‌های عبور از اوج‌بار از جمله دلایل قطعی گسترده برق در سال ۱۴۰۰ است.

اما با وجود کارنامه ضعیف متولی‌زاده، این بازنشسته حال به بالاترین سطح سیاست‌گذاری انرژی دولت سیزدهم یعنی جلسه شورای عالی انرژی راه یافته و بر اساس شنیده‌ها وی به عنوان مشاور عباس علی‌آبادی، وزیر صمت در این جلسه حاضر شده است.

مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا