گاز

دستور رئیس‌جمهور برای تخفیف ۷۰ درصدی در قبوض گاز جدید

مسلم رحمانی مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: طبق تعرفه جدید گاز، قبض گاز ۶۰ درصد مردم هیچ تغییری نکرد و قبض گاز حدود ۹۰ درصد مردم کمتر از ۱۰۲ هزار تومان اعلام شد.

رحمانی اظهار داشت: فقط مشترکان دو پله آخر که حدود ۱.۶ درصد از مشترکان را شامل می‌شوند؛ شاهد قبوض بالایی به دلیل مصارف غیرمتعارف بودند.

وی افزود: اما با توجه به ارقام چند میلیونی در برخی از قبوض گاز، رئیس جمهور محترم دستور دادند که ۷۰ درصد از افزایش قبوض گاز از بازه زمانی ۱۶ آذرماه تا آخر اسفندماه امسال به مردم بخشیده شده و تخفیف داده شود.

رحمانی گفت: یعنی فرمول تخفیف بدین صورت است که یکبار قبض گاز با تعرفه قدیم و یکبار با تعرفه جدید محاسبه می‌شود و در صورت افزایش قبض، ۷۰ درصد از آن به مشترکان بخشیده می‌شود.

وی افزود: مثلا حدود ۶۰ درصد مردم که قبض گازشان هیچ تغییری نکرده طبیعتا تخفیفی نیز دریافت نخواهند کرد ولی مابقی مشترکان از این تخفیف بهره‌مند خواهند شد.

مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا