بین‌الملل

در نمایشگاه B2B چه گذشت؟/ امضای قراردادهای نفتی شرکت‌های خصوصی ایرانی و روسی

احمد اسدزاده معاون امور بین‌الملل وزیر نفت گفت: در تحریم تجهیزات کلیدی از جمله تأسیسات سرچاهی ۱۵ هزار پی اس ای در ایران ساختیم، ۹۰ درصد کاتالیست‌های موردنیاز را بومی‌سازی کردیم و اکنون به روسیه کاتالیست صادر می‌کنیم.

وی افزود: شرکت‌های ایرانی و روس فعال در صنایع نفت و گاز امروز با هم مذاکره می‌کنند و فردا قراردادها با حضور آقای اوجی و نواک امضا می‌شود.

شاملی دستیار ویژه معاون امور بین‌الملل وزیر نفت گفت: پیشنهاد اینجانب ایجاد کنسرسیوم انرژی با حضور شرکت‌های ایرانی و روس برای بهره‌برداری از منابع نفت و گاز دو کشور است و پیشنهاد مهم دیگر، ایجاد صندوق سرمایه‌گذاری برای تامین مالی پروژه‌هاست.

شل دیایف وزیر انرژی جمهوری باشقیرستان روسیه از حضور ۲۰ شرکت از این منطقه در نخستین نشست B2B شرکت‌های ایرانی و روس خبر داد.

رستم ژیگان‌شین نماینده بازرگانی روسیه در ایران گفت: نشست B2B گامی بزرگ برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری در بخش نفت و گاز است و سران دو کشور برای توسعه همکاری‌ها در این زمینه آمادگی کامل دارند.

مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا