گاز
موضوعات داغ

حرف‌های مهم مدیرعامل شرکت نفت که در رسانه‌ها سانسور شد

تولید گاز از پارس جنوبی ۱۰۰ میلیون متر مکعب افزایش می‌یابد

حرف‌های مهم مدیرعامل شرکت نفت که در رسانه‌ها سانسور شد/تولید گاز از پارس جنوبی ۱۰۰ میلیون متر مکعب افزایش می‌یابد
🔹محسن خجسته‌مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت در برنامه صف اول درباره برنامه توسعه میدان مشترک گازی پارس جنوبی گفت: مراحل نهایی حفاری ۴ حلقه چاه در فاز ۱۱ این میدان در حال انجام است و زمستان امسال به افزایش تولید ۱۲ میلیون متر مکعب گاز در روز می‌رسیم.
🔹وی گفت: اولین ردیف پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی سال گذشته به بهره‌برداری رسید و تا دو هفته دیگر ردیف دوم هم نهایی شده و تا آخر امسال تمامی ردیف‌ها وارد مدار می‌شوند‌‌.
🔹خجسته‌مهر افزود: در چند سال آینده ۱۰۰ میلیون متر مکعب در روز به تولید گاز از این میدان افزوده می‌شود و در رقابت آتی با قطر با وجود تحریم در شرایط یکسانی قرار داریم، هر چند که الان تولیدمان با اختلاف از قطر بیشتر است.
🔹مدیرعامل شرکت نفت گفت: یک بلوک اکتشافی جدید در شمال پارس جنوبی در حال مطالعه است که در صورت توجیه فنی و اقتصادی به میزان ۵۶ میلیون متر مکعب ظرفیت افزایش تولید برای ایران ایجاد می‌شود.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا