نفت

به مناسبت یک‌سالگی «خط انرژی»

📌از حضور ۵۰ مدیر و کارشناس نفتی در استدیو در ۴ ماه تا احیای گفتمان #ما_می‌توانیم

🔹سخن سردبیر| معمولا قلم ما مهندس‌های فعال رسانه‌ای آنقدر ادبی نیست که بتوانیم یک متن روان و جذاب بنویسیم و اتفاقات یک ساله گذشته را به شیواترین حالت ممکن برای مخاطبان بیان کنیم.

🔹اما به نظرم اکنون وقت نوشتن است چرا که رسانه خط انرژی بعد از فراز و نشیب‌های بسیار یک‌ساله شده و الان می‌توان برخی موضوعات را با مخاطبان در میان گذاشت.

🔹در این یک سال، تلاش کردیم جای خالی رسانه‌ای با گفتمان #ما_می‌توانیم را در صنعت نفت و برق پر کنیم. از راهکارهای بی‌اثر کردن تحریم نفتی گفتیم و به مصاف جریانی رفتیم که قصد دارد دستاوردهای مهندسان ایرانی را تحقیر کند.

🔹 اقدامات خوب دولت و مجلس جهت شکوفایی صنعت نفت را تشویق و نسبت به بی‌کفایتی‌ها و اشتباهات انتقاد کردیم، البته انتقادمان دلسوزانه و سازنده بود و خبری از تسویه حساب شخصی و سیاسی نیست.

🔹در کنار انتشار مواضع تحریریه، با ایجاد استودیو خط انرژی سعی کردیم نظرات کارشناسان انرژی از تفکرات و جناح‌های سیاسی مختلف را پوشش دهیم، هر چند که مخالف نظراتمان باشد.

🔹 در ۴ ماه آغاز به کار استدیو تا الان از نظرات حدود ۵۰ مدیر، استاد دانشگاه و کارشناس انرژی استفاده کرده و آنها را بازتاب دادیم و امیدواریم این فضای گفتگو را بهبود ببخشیم.

🔹به عنوان سخن پایانی از توجه مخاطبان عزیز صمیمانه تشکر می‌کنم، از اینکه در سخت‌ترین شرایط همراه ما بودند و به توزیع مطالب در این فضای نابرابر رسانه‌ای کمک کردند.

مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا