پالایش و پخش

با همراهی نوروزی صورت گرفت؛ بازدید مدیرعامل تاپیکو از مجتمع های پتروشیمی واقع در آبادان و ماهشهر

مدیرعامل تاپیکو با همراهی مدیرعامل شستا در سفری یک روزه به آبادان و ماهشهر به بازدید از مجتمع های پتروشیمی تحت مالکیت تاپیکو پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو)؛ بابک افقهی، مدیرعامل  شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)، در ادامه سفرهای استانی خود و بازدید از مجموعه‌های تحت مدیریت تاپیکو، به همراه عارف نوروزی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) به ماهشهر و آبادان سفر و از مجتمع های پتروشیمی غدیر، فن‌آوران، شیمی بافت، پتروالفین فناوران، آبادان، فرآورده های قشم و ماشین‌سازی پارس بازدید کرد.

در این دیدار مدیران مجموعه‌های یاد شده به ارائه گزارشی از عملکرد و آخرین وضعیت مجتمع‌های پتروشیمی غدیر، فن‌آوران، شیمی بافت، پتروالفین فن‌آوران، آبادان و فرآده های قشم و ماشین سازی پارس پرداختند.

در این بازدید برخی از معاونان شستا و تاپیکو افقهی و نوروزی را همراهی می‌کردند با حضور در سایت‌ها در جریان وضعیت روند تولید مجتمع های پتروشیمی قرار گرفتند.

مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا