برق

افشای ابعاد جدید از دروغ مدیرعامل فولاد مبارکه به کمک جوابیه این شرکت

پس از انتشار گزارش خلاف‌گویی مدیرعامل فولاد مبارکه، روابط عمومی این مجموعه در جوابیه‌ای نوشت، برای فولاد مبارکه با ۸ کوره الکتریکی، در مردادماه حدود 54% کاهش تولید نسبت به اردیبهشت ماه ثبت شده است که در گزارش کدال ارائه نمی گردد. حال آن که اطلاعات مندرج در سایت کدال آمار محصول نهایی (آماده فروش) است که با فولاد خام قطعاً متفاوت است و شامل انواع ورق نیز می‌باشد که میتواند ذخیره‌ای از ماه‌های گذشته یا فروش انباری را نیز شامل شود.

جوابیه شرکت فولاد مبارکه، پرده‌ای دیگر از اظهارات متناقض مدیرعامل این شرکت را فاش کرد. یاسر طیب‌نیا در سخنران خود در نشست تاب‌آوری صنعت فولاد گفته بود، کاهش 54 درصدی تولید محصول به ه معنای ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون دلار از دست رفتن ارزآوری برای کشور است.

حال در جوابیه شرکت فولاد مبارکه آمده، منظور مدیرعامل، کاهش تولید محصول میانی بوده که اساسا فروش نمی‌رود و به همین دلیل در کدال منعکس نمی‌شود. در حقیقت مدیرعامل شرکت فولادی از ضرر محصولی صحبت کرده که فروش و درآمد نداشته و مشخص نیست مبنای ضرر و زیان یاده شده چیست.

در جوابیه فولاد نکته دیگری نیز وجود دارد که بیان می‌کند، علت عدم تناسب کاهش تولید محصول نهایی و محصول میانی، فروش از محل ذخیره در انبار بوده است. موضوعی که سطح سواد پایین روابط عمومی فولاد را مشخص می‌کند، چراکه آمار منتشر شده در گزارش تولید محصول نهایی بود و ارتباطی به فروش محصول نداشت.

مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا