پالایش و پخش

اعلام آمادگی قرارگاه خاتم برای حضور در طرح پتروپالایشگاه شهید سلیمانی با فاینانسور چینی/ پالایشگاه مهر خلیج فارس سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد

مصطفی فرج‌شهیر معاون فنی و مهندسی هلدینگ نفت و گاز قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: طبق برنامه‌ریزی، پالایشگاه ۱۲۰ هزار بشکه‌ای مهر خلیج فارس در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد. با راه‌اندازی این پالایشگاه حدود ۱۰ درصد به ظرفیت تامین سوخت کشور اضافه خواهد شد.

درباره پالایشگاه آناهیتا جلسه خوبی با وزیر نفت برگزار کردیم و قرار شد تامین مالی آن با کمک صندوق توسعه ملی صورت بگیرد. قرارگاه خاتم‌الانبیا برای حضور در پروژه پتروپالایشگاه ۳۰۰ هزار بشکه‌ای شهید سلیمانی نیز اعلام آمادگی کرده است.

پتروپالایشگاه شهید سلیمانی جزو پروژه‌هایی است که پیشنهاد شده که با فاینانس چینی‌ها پیش برود و از این جهت قرارگاه ارتباطات خوبی دارد ولی به هر حال تصمیم بر عهده دولت محترم است.

مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا