پالایش و پخش

ادعای عجیب روحانی: آبان ۹۸ تقصیر رئیس قوه قضاییه وقت بود!

خط انرژی | روز گذشته حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق درباره وقایع آبان ۹۸ گفت: در ۹۸ وقتی بنزین گران شد، اولین کسی که توئیت زد و مخالفت کرد، آقای رئیسی رئیس قوه قضاییه بود که نامه سران قوا برای گران کردن بنزین را با خط خودش امضا کرده بود.

اما دو نکته وجود دارد: اولا؛ انتقاد اصلی به اصلاح قیمت در آبان‌‌ماه به شیوه اجرا برمی‌گردد، جایی که دولت وقت به جای اصلاح تدریجی قیمت بنزین ذیل یک برنامه توسعه حمل‌ونقل، نسخه شوک‌درمانی را به بدترین شکل ممکن اجرا کرد.

ثانیا؛ سیدابراهیم رئیسی در آن برهه زمانی اصلا صفحه توئیتری نداشت که درباره شیوه اجرای دولت موضع‌گیری کند.

البته ظاهرا از دید حسن روحانی، مقصر آبان ۹۸، رئیس قوه قضاییه وقت است چرا که او می‌بایست برنامه جامع تدوین کند، حمل‌ونقل عمومی و سوخت جایگزین را توسعه دهد، با توجه به ملاحظات تدبیر بیندیشد و با مردم وارد گفتگو شود!

با این روایت، فهرستی جدیدی از وظایف ذیل قوه قضاییه تعریف شد، لطفا از همین الان آقای محسنی‌ اژه‌ای برنامه خود برای حل ناترازی بنزین را ارائه کند.

مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا