نفت

ردپای لقمه چرب تراستی‌ها در رسانه پدرخوانده

خط انرژی | بر بساطی که بساطی نیست؛ این ضرب‌المثل شاید دقیق‌ترین توصیف از فضای رسانه‌ای نفت باشد، فضایی پر از ادعاها و حرف‌های فیک و البته محل جولان پدرخوانده‌ها.

البته در این فضا نمی‌توان به راحتی از تجارت پرُچرب تراستی‌های نفتی گذشت؛ همانها که نانشان با تداوم تحریم و بی‌اثر نشدن آن گره خورده و تازه در رسانه، به کاسبان تحریم هم حمله می‌کنند تا کسی به خودشان شک نکند.

قصه آنها، داستان آن دزدی است كه مالی را دزدیده بود و در حالی که فرار می‌کرد، فریاد می‌زد «آی دزد، آی دزد، دزد را بگیرید» و این حکایت در ماجرای فروش نفت صدق می‌کند.

ماجرا اینجاست که از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان آن، جریان پدرخوانده‌ها برای انحصار در فروش نفت دندان تیز کرده بود ولی موفق نشد و بعد از شکست رو به دروغ‌پردازی در رسانه آورد.

از فساد مالی ۲۰ میلیون دلاری تا رفت‌وآمد در عدلیه همه دروغ‌هایی‌ست که علیه امور بین‌الملل شرکت نفت ساخته شد، زیرا زیاد دانستن از ریخت‌وپاش تراستی‌ها و مقابله با آنها هزینه دارد. همه اینها از ترس است میدانی!

مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا