نفت

دو قطبی کمیسیون انرژی درباره پاک‌نژاد/ همه‌چیز به صحن موکول شد

خط انرژی |روز گذشته خبری از جزئیات آخرین جلسه کمیسیون انرژی با وزیر پیشنهادی نفت منتشر شد که نظر نمایندگان این کمیسیون تغییر یافته و در صحن علنی از محسن پاک‌نژاد حمایت می‌کنند.

در واکنش به این خبر، مالک شریعتی یکی از منتقدان پاک‌نژاد در توئیتی اعلام کرد در جلسه دیشب رای‌گیری صورت نگرفته که البته واقعیت دارد و در تناقض با خبر خط انرژی نبود.

برای بررسی دقیق‌تر ماجرا، رضا سپهوند عضو کمیسیون انرژی در گفت‌وگو با خط انرژی عنوان کرد: در جلسه دیشب دکتر پاک‌نژاد برنامه جدیدی را به کمیسیون ارائه دادند که بر اسناد بالادستی منطبق بود و اکثریت اعضا اکنون موافق ایشان شده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا رای‌گیری دوباره انجام نشد گفت: طبق آیین‌نامه رای‌گیری فقط یکبار انجام می‌شود و امکان تکرار آن نبود ولی در جلسه دیروز کاملا مشخص بود که اکثریت نمایندگان نظرشان را تغییر داده‌اند.

سپهوند در پایان گفت: بدین ترتیب قرار شد که اعضای این کمیسیون در صحن علنی مجلس برای رای اعتماد آقای پاک‌نژاد اقدام کنند.

به گزارش خط انرژی، به نظر می‌رسد در کمیسیون انرژی اختلاف نظرات جدی بر سر رای اعتماد به محسن پاک‌نژاد وجود دارد و سرنوشت وی در روز چهارشنبه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا