نفت

دو تلقی اشتباه پاک‌نژاد در نخستین روز کاری!

خط انرژی | محسن پاک‌نژاد وزیر نفت در مصاحبه خود عنوان می‌کند که قصد دارد با واردات گاز و مصرف داخلی آن مشکل ناترازی گاز را حل کند.

این ادعا درحالیست که واردات گاز از ترکمنستان و روسیه باید با هدف بازصادرات آن و تبدیل ایران به هاب گازی منطقه پیگیری شود و نه مصرف داخلی و وابستگی به این دو کشور به همراه سالی ۱۰ میلیارد دلار ارزبری!

در بخش دیگری از صحبت‌ها، وزیر نفت اشاره می‌کند که ناترازی بنزین را با راهکارهای غیرقیمتی رفع خواهد کرد که واضحا نشدنی است.

با کاهش هر ساله قیمت نسبی و هزینه تمام‌شده حداقل لیتری ۱۲ هزار تومان برای تولید بنزین، تعمیق ناترازی در دولت چهاردهم رقم خواهد خورد، با این تفاوت که دیگر خبری از شانس شیوع کرونا نیست‌.

مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. مصرف تولیدات هیدروکربوری اعم از گاز ،نفت ،نفت گاز وپتروشیمی بدون رعایت قیمت واقعی آن مواد وترکیبات هیدروکربنی در کشور،کشورهای همسایه، منطقی وفرامنطقه ای وجهانی ،به هیچ وجه من الوجوه نه به صرفه بوده بلکه ضررمستقیمی را در کل منابع هیدروکربنی والبته پرواضح است که در کل صنايع کشور وارد می سازد.پس به نظر شما کارشناسان عموم صنايع بالا وپایین دستی کشوروصد البته وزارت نفت،در کوتاه ،میان وبلند مدت وارد می سازد.لزوم هم تراز سازی های انرژی را در کل صنايع در همه ی ابعاد به جز از مشارکت مردمی وبخش خصوصی وسرمایه گذاری های جهانی در همه ی ابعاد را قویاًطلب می نماید.ودر بهبود کیفیت ومیزان ارزش های اضافی روز افزون را طلب می نماید واز همه ی اولویت ها بالارونده است. لذا این موارد دربرابر چالش های پیش رو درهمه ی ادوار
    تاریخی بعد از انقلاب اسلامی ایران، بالاترین راهبرد را داشته است وتوجه صد چندانی بدان اعمال گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا