پالایش و پخش

درخشش آبادانی ها در بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه پالایش و پخش

بیش از 70 درصد نمایندگان شرکت پالایش نفت آبادان در مرحله نهایی بیست و هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن، نهج‌البلاغه و اذان شرکت ملی پالایش و پخش مقام آور شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان، رئیس روابط عمومی این شرکت، اظهار کرد: در بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن، نهج‌البلاغه و اذان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی که با حضور نمایندگان قرآنی از زیرمجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در مشهد برگزار شد، 13 نفر از سوی پالایشگاه آبادان به مرحله نهایی راه یافتند که از این تعداد 10 نفر مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

احسان سوری افزود: در این دوره از رقابت‌ها که به میزبانی شرکت پالایش نفت تهران در مشهد مقدس برگزار شد، شرکت پالایش نفت آبادان موفق به کسب چهار مقام اول، یک مقام دوم و پنج مقام سوم گردید.

به گفته او، هستی بهزادی در رشته حفظ 10 جز، عسل بن رشید در رشته قرائت تقلیدی، کاظم بچاری و سیده فاطمه بی‌گناه در رشته حفظ سه جز مقام‌های نخست را تصاحب کردند. مقام دومی قرائت تحقیق این مسابقات نیز به محمدحسین نسیمیان رسید و سیده رقیه طهری در رشته ترتیل، زینب غلامی و ندا دقیل زاده در رشته حفظ سه جز و عباس ربیحاوی و مینا آسیایی در رشته نهج‌البلاغه، مقام سوم را کسب کردند.

بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن، نهج‌البلاغه و اذان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با حضور 500 شرکت‌کننده و باهدف توسعه فعالیت‌ها و فرهنگ قرآنی و اشاعه آن و با شعار “غزه تنها نیست” در مشهد برگزار شد که در آن فرزندان مقطع متوسطه اول و دوم، فرزندان مقطع حوزه و دانشگاه، کارکنان و همسران در رشته‌های تحقیق، ترتیل، قرائت تقلیدی، حفظ اجزاء، اذان، تفسیر و نهج‌البلاغه باهم به رقابت پرداختند.

مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا