پتروشیمی

تنش‌ بین مجلس و وزیر دفاع پیشنهادی بالا گرفت/ چرا نیروهای مسلح پتروشیمی دارد؟

خط انرژی | روز گذشته امیر عزیز نصیرزاده، گزینه پیشنهادی مسعود پزشکیان به عنوان وزیر دفاع در خانه ملت حاضر شد اما جلسه او با نمایندگان با تنش‌هایی با موضوع پتروشیمی همراه بود.
یکی از اعضای کمیسیون انرژی با انتقاد از رویکرد سهامداری وزارتخانه‌های غیرمرتبط در صنعت پتروشیمی نسبت به بروز فساد و ناکارآمدی در مجموعه هلدینگ پتروشیمی شستان انتقاد کرد.
هلدینگ شستان متعلق به ساتا، سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح است که زیرمجموعه وزارت دفاع محسوب می‌شود.
در ابتدای دولت سیزدهم نیز ماجرای فساد اقتصادی یکی از مدیران هلدینگ خلیج فارس حاشیه‌ساز شد که پرونده اقتصادی وی متعلق به دوران حضور در هلدینگ شستان بوده است.
در پایان جدل بین نمایندگان مجلس و وزیر پیشنهادی دفاع درباره حضور نهادهای غیرتخصصی در صنعت پتروشیمی با هدف سودآوری و البته به بهای خسارت به این صنعت بی‌نتیجه ماند.
🔺برای مطالعه آخرین ناگفته‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی کانال تلگرام خط انرژی را دنبال کنید.
مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. در مورد سهام داری نظامیان در پترو شیمی باید عرض کنم اگر دولت‌ها فقط کسورات باز نشستگی نیروهای ارتش را سرمایه گذاری میکردند و سودش را به بازنشستگان میدادند حالا کاسه گدایی در دست من بازنشسته ارتش نبود پول ساتا را گرفتند و پتروشیمی زدند و اختلاست کردند و فک و فامیل و فرزندان و دوستان و فامیل های همه را استخدام کردند و سودش را می برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا