نفت

حکایت معاون وزیری که از حق پرسنل نفت دفاع نمی‌کند!

خط انرژی | روز گذشته جلسه‌ای در کمیسیون انرژی مجلس برای کمک به حل مشکل سقف حقوق کارکنان صنعت نفت برگزار شد که از سوی وزارت نفت، صدیقه خزایی معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت سرمایه انسانی حضور داشت.

اعمال سقف حقوق باعث شده که پرسنل نفتی به جای حضور در دولت به سمت فعالیت در بخش خصوصی و مهاجرت به کشورهای رقیب تشویق شوند و بدین صورت بدنه حکمرانی کشور با ضعف نیروی متخصص مواجه شده.

اما نکته جالب درباره جلسه دیروز، دفاع ضعیف معاون منابع انسانی وزیر نفت در جلسه بود جایی که عدم اشراف خزایی به مسائل پرسنل نفت، صدای اعضای کمیسیون انرژی را درآورد و آنها بعد از دیدن ضعف عملکرد خود به دفاع از نفتی‌ها پرداختند.

معاون جدید منابع انسانی درحالی با تبلیغ گسترده «انتصاب نخستین بانو در معاونت وزارت نفت» مشغول به کار شد که در جلسه دیروز صرفا به نشانه تایید در برابر دفاع نمایندگان از پرسنل نفت سر تکان می‌داد و خبری از رویکرد فعالانه نبود.

ماجرای سقف حقوق مربوط به دو بند قانونی شامل بند پ تبصره ۱۵ بودجه ۱۴۰۳ و بند پ ماده ۱۸ قانون برنامه هفتم پیشرفت می‌باشد که می‌توانپ تبعات زیادی برای صنعت نفت کشور داشته باشد.

مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا