نفت

جزئیات جلسه امروز نمایندگان مجلس با وزیر نفت پیشنهادی/ خبری از برنامه مکتوب نبود!

صبح امروز نخستین جلسه کمیسیون انرژی مجلس با محسن پاک‌نژاد وزیر پیشنهادی نفت برگزار شد که البته وقت آن به جای حرف‌های جدی به کلی‌گویی گذشت.

پاک‌نژاد در پاسخ به سوال ۹ نماینده مجلس اعلام کرد که تازه ۲۵ ساعت از انتخاب ناگهانی وی برای وزارت نفت گذشته و هنوز نتوانسته در این مدت کوتاه برنامه‌ای مکتوب تدوین کند.

در این جلسه ۱.۵ ساعته، نمایندگان به بیان بازخوردهای منفی نسبت به معرفی وی پرداختند و از او به عنوان یکی از چهره‌های نزدیک به بیژن زنگنه وزیر سابق نفت یاد کردند.

برآیند نظر مجلس درباره پاک‌نژاد منفی به نظر می‌رسد اما نمی‌توان وی را از همین الان بازنده دانست و او فرصت بازگرداندن ورق به نفع خود را دارد.

احتمال بازگشت تیم زنگنه با واکنش‌های منفی بدنه صنعت نفت همراه بوده به گونه‌ای که اعضای کمیسیون انرژی پیامک‌های متعددی برای عدم رای اعتماد به پاک‌نژاد از پرسنل نفت دریافت کرده‌اند.

در پایان جلسه، پاک‌نژاد ضمن تقدیر از زحمات جواد اوجی عنوان کرد که در جلسه بعدی آماده چالش و ارائه برنامه دقیق به نمایندگان خواهد بود.

مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. لعنت بر زنگنه و نوچه هایش. منابع انسانی نفت را نابود کرد. اگر نوچه های زنگنه بیاد مطمین باشید اعتراضات پرسنل انجام میشه و نارضایتی شغلی کارمندان در تولید تاثیرگذار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا