پالایش و پخش

گاف‌های تکراری ابتکار این بار درباره گازوئیل/ من هر چه دلم بخواهد می‌گویم!

معصومه ابتکار رئیس اسبق سازمان حفاظت محیط زیست اخیرا در مصاحبه‌ای عنوان کرد: در دولت یازدهم با همکاری که وزارت نفت، وضعیت گازوئیل اصلاح شد و از ۵۰۰۰ پی پی ام به ۵۰ پی پی ام رسید، ولی الان ظاهرا مجددا بالا رفته است.

سوال این است که واقعا چگونه امکان دارد واحد فرآیندی در یک پالایشگاه با یک تکنولوژی ارتقا پیدا کند و بعد از چند سال دوباره به تکنولوژی چند سال قبل بازگردد و گازوئیل با گوگرد بالا تولید کند؟!

ضمن اینکه در دولت سیزدهم با تسریع در راه‌اندازی و بهره‌برداری از واحد تصفیه گوگرد پالایشگاه اصفهان، در حال حاضر ۱۶ میلیون لیتر گازوئیل یورو ۵ بیشتری در کشور نسبت به گذشته تولید و توزیع می‌شود.

همچنین ابتکار گوگرد موجود در گازوئیل را به عنوان عامل آلودگی هوای تهران مطرح می‌کند، درحالیکه عامل این آلودگی، ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون است و شاخص اکسید گوگرد در هوای تهران تغییر نکرده است ( گزارش کامل ).

مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا