نفت

وقتی شرق، ناتوانی دولت قبل را هم فاکتور می‌کند!

روز گذشته روزنامه شرق در گزارشی با عنوان «بازارگرمی نفتی» مرزهای دستاوردسازی برای دولت روحانی را جابه‌جا و ادعا کرد که افزایش صادرات نفت و میعانات گازی ایران در دولت سیزدهم مرهون بشکه‌های روی آبی بود که در دولت قبلی تجمیع شده بود!

این روزنامه می‌نویسد: وزارت نفت دولت سیزدهم بارها و بارها از افزایش صادرات نفت ایران در دوران تحریم گفته است که بدون تردید بخشی از این جهش صادرات مربوط ذخایر به‌جامانده از دولت گذشته است که نه‌تنها دستاوردی برای وزارت نفت دولت سیزدهم محسوب نمی‌شود، بلکه بیشتر شبیه خوش‌اقبالی بوده است. با پایان میعانات گازی باید دید صادرات نفت به چه سمتی می‌رود؟

ظاهرا باید از دولت قبل بابت نفروختن نفت و میعانات گازی و انبارش آن روی آب و صرف هزینه هنگفت برای اجاره کشتی‌ها تشکر کنیم.

افزایش صادرات نفت و میعانات گازی ایران در دولت سیزدهم هم موضوع چندان مهمی نیست، مهم انبارش آن بود که دولت قبلی انجام داد و چه دستاوردی بزرگ‌تر از این.

مشاهده بیشتر

مدیریت

سایت خط انرژی با همکاری تعدادی از جوانان خوش فکر کار خودش رو شروع کرده تا در عرصه خب رو اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه انرژی قدمی مثبت برای تنویر افکار عمومی بردارد همراهی شما در این مسیر مایه خوشحالی و انگیزه خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا